SAHABA RAZI ALLAHU ANHUM SAB KE SAB MIYAAR E HAQ HAIN

SAHABA RAZI ALLAHU ANHUM SAB KE SAB MIYAAR E HAQ HAIN

Bismillahir Rahmaanir Raheem

Maulana Maudoodi ne Sahaba Ikram Razi Allahu anhum ke Miyar e Haq hone ka inkar kiya hai, chunanche  JAMAT E ISLAMI ke Dastoor e Asasi me ya baat hai ke Allah aur Uske Rasool ke siwa koi doosra Miyar e Haq nahi aur yahi wajeh hai ke Jamat e Islami aur Maulana Maudoodi ke Nazdeek Allah aur uske Rasool ke ilawa koi bhi Tanqeed se Balaatar nahi hai. Lekin Jamat e Islami aur Maulana Maudoodi (ghair Muqallideen ka zikr is liye nahi kiya gay ke unke bare me sab ko pata hai) ki ye baat KITAB o SUNNAT ke bilkul khilaf hai Sahaba Ikram Razi Allahu anhum ko to khud KITAB o SUNNAT ne MIYAAR e HAQ qarar diya hai aur unki Itteba ko laazim qarar diya hai aur unki Itteba karne walon ko Quran ne JANNAT aur FAUZ E AZEEM ki basharat di hai. Quran e Kareem ka Irshad hai:

          وَالسَّابِقُونَ الْأَوَّلُونَ مِنَ الْمُهَاجِرِينَ وَالْأَنْصَارِ وَالَّذِينَ اتَّبَعُوهُمْ بِإِحْسَانٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمْ وَرَضُوا عَنْهُ وَأَعَدَّ لَهُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِي تَحْتَهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا أَبَدًا ذَلِكَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ 

[سورة التوبة آیة 100]

Tarjuma: Muhajireen o Ansaar me se SAABIQEEN AWWALEEN aur wo log jinho ne unki Bhalai ke sath ITTEBA ki hai, Allah unse Raazi hai aur wo log Allah se Raazi hain, Allah ne unke liye JANNAT tayyar ki hai jis ke neeche Nehren jaari hain wo log hamesha usme rahenge aur ye badi kamyabi hai.

 

Koi hame batlaye ke agar Sahaba Miyar e Haq nahi to unki Itteba ka hukum kyu diya jaraha hai aur unki Itteba karne walon ko Rizwan e khudawandi aur Dukhool e jannat aur Fauz e Azeem ki ye Basharat kyu sunai jarahi hai? Kya Sahaba Ikram Razi Allahu anhum ke Ilawa kisi aur Ummati ki Itteba o Iqteda par is Qism ki Basharat hai?

Huzoor Akram sallallahu alaihi wasallam ka Irshad hai:

عن ابن عباس ، قال : قال رسول الله صلى الله عليه وسلم : « مهما أوتيتم من كتاب الله تعالى فالعمل به لا عذر لأحد في تركه ، فإن لم يكن في كتاب الله فسنة مني ماضية ، فإن لم تكن سنة مني ماضية فما قال أصحابي ، إن أصحابي بمنزلة النجوم في السماء ، فأيها أخذتم به اهتديتم ، واختلاف أصحابي لكم رحمة »

[الكفاية في علم الرواية للخطيب البغدادي، ص 48]

Tarjuma: Hazrat Ibne Abbas Razi Allahu anhu ki Riwayat hai ke Rasoolullah sallallahu alaihi wasallam ne farmaya ke

“Jab tumhe Kitabullah se koi Hukum mile to us par Amal karna hai aur kisi ko uske chordne ka uzr nahi. Agar Allah ki Kitab me wo Hukum na ho to meri Jari shudah Sunnat par Amal karo aur agar meri Jari shudah Sunnat bhi na ho to us par Amal karo jo mere Ashaab ka qaul hai mere Ashaab Asmaan ke Sitaron jaise hain jinki baat bhi tumne ikhtyar ki tum hidayat paaoge, mere Ashaab ka ikhtelaaf REHMAT hai.”

Neez Huzoor sallallahu alaihi wasallam ka Irshad hai

فعليكم بسنتي وسنة الخلفاء الراشدين المهديين تمسكوا بها وعضوا عليها بالنواجذ وإياكم ومحدثات الأمور فإن كل محدثة بدعة وكل بدعة ضلالة ”

[ رواه أحمد وأبو داود والترمذي وابن ماجه]

Tarjuma: “…. tum par Laazi hai ke tum Meri Sunnat ko ikhtyar karo aur mere Baad Khulafa e Raashideen Mehdiyyeen ki Sunnat ko Laazim pakdo aur usey Daanto (jabdon)se thaamo. Deen me Nayee baton se bacho is liye ke Deen me har naye baat gumrahi hai.”

 

Ap farmayye ke agar Sahaba Ikram aur Khulafa e Raashideen Razi Allahu anhum  Mi’yaar e Haq na hote to Huzoor sallallahu alaihi wasallam itni shiddat ke sath unki sunnat ke thamne aur Daanto se pakadne ke Aakhir hukum kyu farmate yahan ye baat Zahen me rahe ke Ap sallallahu alaihi wasallam ne KHULAFA E RAASHIDEEN ki SUNNAT yani unki zindagi ke aam taur o tareeq ke bare me ye Hukum farmaya hai yani AP ka ye hukum unke Khaleefa ya Ameer aur Haakim hone ki haisiyat ki bina par nahi hai balke jis tarah Huzoor sallallahu alaihi wasallam ki Zindagi ka Har Naqsh Hamare liye USWAH hai aur Ap ka Har Amal Hamare liye Qaabil e Itteba hai, usi tara Khulafa e Raashideen ki Mubarak zindagi ka har amal Hamare liye Meenar e Noor hai jise Ikhtyar karne ke baad Insaan Siraat e Mustaqeem par aajata hai. Yahi wajeh hai ke Huzoor sallallahu alaihi wasallam ne jis tarah apne liye Sunnat ka lafz istemal kiya yahi lafz Khulafa e Raashideen ke liye istemal kiya hai.

Ibne Taimia rah farmate hain:

“isme koi Shak nahi ke Khulafa e Raashideen ne mUsalmano ke liye jo Sunnat jaari ki Wo Hujjat hai aur kisi Sahabi se ye manqool nahi ke usne is baab me unki mukhalifat ki ho aur ye yani  unka mukhalifat na karna iski daleel balke Ijmaa hai ke Khulafa e Raashideen ka amal hujjat hai is baat ko Huzoor sallallahu alaihi wasallam ne apni is Hadees me farmaya فعليكم بسنتي الخ

[القياس في الشرع الاسلامي ص 66]

Sahaba Ikram Razi Allahu anhum Mi’yaar e Haq hone ka inkar karna dar haqeeqat badi jasarat hai aur Maslak Ahle Sunnat wal Jamaat ke khilaaf ek Naya nukta ya naya Aqeeda paida karna hai aur Daanista ya ghair daanista Ummat e Muslima ko Siraat e Mustaqeem se hatana hai aur Sahaba Ikraam razi Allahu anhum ki Azmat o Hurmat se Quloob ko faarigh karne ki ek naarawa koshish hai. Sahaba  Ikram Razi Allahu anhum ka Maqaam o miyar kya hai aur Deen me unki kya haisiyat hai. Kitab o Sunnat ka unke bare me kya faisla hai uski Tafseel aage ayegi Insha Allah. Yahan Sahaba ikram Razi Allahu anhum ke Miy’ar eHaq hone ki ek aur Hadees padhlijye.

Huzoor sallallahu alaihi wasallam ka Irshad hai:

عن عبد الله بن عمرو قال قال رسول الله صلى الله عليه وسلم……

تفترق أمتي على ثلاث وسبعين ملة كلهم في النار إلا ملة واحدة قالوا ومن هي يا رسول الله قال ما أنا عليه وأصحابي ” . رواه الترمذي

Tarjuma: Abdullah Bin Amr Bin Aas razi Allahu anhum se Riwayat hai ke Huzoor sallallahu alaihi wasallam ne farmya:

“Meri Ummat ke 73 firqe honge siwaye ek ke sab Jahannam me honge. Poocha gaya ke wo ek Mustasna Firqa kaun hai. To AP sallallahu alaihi wasallam ne farmaya ke Jo log mere aur mere Sahaba ke tareeq par hain.”

Ye Hadees is baab me Nass e Sareeh hai ke Jis tarah Rasoolullah sallallahu alaihi wasallam ki zaat girami Miyar hai aur ap ke tareeqe  o Sunnat par hona baa’is e Najaat hai isi tarah Sahaba ikram razi Allahu anhum ki zawaate muqaddasa bhi Miyar e Haq hain aur unki Itteba o Iqteda karna Jahannam se Najaat ka zarya hai.

Andaza lagayye ke is sareeh Hadees aur Irshad e Rasool sallallahu alaihi wasallam ke baad bhi ye kehna ke Sahaba ki Zaat Mi’yar nahi hai kis darjeh Jur’at e beja hai aur Huzoor sallallahu alaihi wasallam ke irshadaat se Aghmaaz , chasham poshi balke inkar ki kaisi bad tareen misaal hai.

Hazrat Huzaifa bin Yaman razi Allahu anhuma ki Riwayat hai ke Huzoor sallallahu alaihi wasallam ne Irshad farmaya:

روي حذيفة بن اليمان أن النبي صلى الله عليه وسلم قال: ” اقتدوا بالذين من بعدي: أبي بكر وعمر واهتدوا بهدي عمار بن ياسر (4) وتمسكوا بعهد أم عبد

[طبقات الفقهاء ج 1 ص 4]

Tarjuma: “Mere Baad Hazrat Abu Bakr o Umar razi Allahu anhuma ki paisrwi karo aur Hazrat Ammar ke tareekhe ko ikhtyar karo aur Ibn e Abd yani Abdullah Bin Masood razi Allahu anhu ke taur tareekhe ko mazbooti se tham lo.”

Neez  Huzoor sallallahu alaihi wasallam ka Irshad hai:

قال رسول الله صلى الله عليه وسلم: ” عمر معي وأنا مع عمر والحق بعدي مع عمر حيث كان ” .

 

[طبقات الفقهاء ج 1 ص 6]

Tarjuma:“ Umar mere sath hain aur Mai Umar ke sath hi aur Haq mere baad Umar ke sath hai jahan bhi wo hon.

 

Neez  Huzoor sallallahu alaihi wasallam ka Irshad hai:

” رضيت لأمتي ما رضي لها ابن أم عبد “ .

[طبقات الفقهاء ج 1 ص 11]

Tarjuma: “Maine apni Ummat ke liye Wo Baat pasand ki jo baat Ibne Masood razi Allahu anhu ne uske liye pasand ki.”

 

Ghaur farmyaye ke Allah ke Rasool sallallahu alaihi wasallam ke in irshadaat me Sahaba Ikram Ko Ummat ke liye Miyaar qarar diya hai ya nahi? Agar Sahaba ikram Miyaar na hote aur unka Maqaam o Martaba bhi aam Afraad e Ummat ka hota to phir unki itteba o iqteda ka ye takeedi Hukum kyu hota. Kya Aam Afraad e Ummat me se bhi kisi ke bare me Rasoolullah sallallahu alaihi  wasallam ke is tarah ke irshadaat hain?

Sahaba ikram razi allahu anhum ko miyaar na Qarar dene ka asal raaz:

Sahaba ikram Razi Allahu anhum ke Miyar e Haq na hone ka shosha ghaliban is liye chorda gaya hai ke Kitab o  Sunnat ke bare me az khud ek Nuqta e Nazar paida kar liya jaye Shari’ate Ilahia ko apni marzi ka paband banaya jaye aur uski tashreeh o tabeer me azaadana  rawiyya ikhtyar kiya jaye aur jab koi kahe ke janab ap ne Kitab o sunnat ka jo matlab bayan kiya hai ya Shariat ke Fulaan Mas’ale ko jo tauzeeh ki hai, Sahaba Ikram Razi Allahu anhum o Salaf Saaliheen ke Aqwaal o Aamaal se uski tayeed nahi hoti balke ap ki ye baaten Sahaba Ikram Razi Allahu anhumke Aqwaal o Af’aal ke khilaf hain to Maulana Maudoodi aur unke hum Mashrabon ki janib se ye keh diya jaye ke Sahaba ikram Razi Allahum Haq O Baatil ka Miyar nahi hain aur Deen o Shariyat ko samajhne ke liye hame unki ya kisi Doosre ki Qat’an haajat nahi hai.

Ye baat jo Mai keh raha hun ye mahez Mere Zahen ka Ikhteraa’ nahi hai balke Waqiaa bhi yahi hai, chunanche Maulana Maudoodi ne apne is nazarye ko khud badi wazahat se apni muta’addad tehreeron me wazeh kiya hai. Chunanche farmate hain:

“Maine deen ko haal ya maazi ke ashkhaas se samajhne ke bajaye hamesha Quran o Sunnat se hi samajhne ki koshish ki hai isliye mai kabhi bhi ye maloom karne ke liye Khuda ka deen Mujhse aur Har Momin se kya chahte hai. Ye dekhne ki koshish nahi karte ke Fulaan buzrug kya kehte hain balke sirf ye dekhne ki koshish karta hun ke Quran kya kehta hai aur Rasool sallallahu alaihi wasallam ne kya kaha”

[Maudoodi Mazhab 98]

Maulana Maudoodi apni tafheemul Quran ke muqaddame me likhte hain:

“isme  jis cheez ki maine koshish ki hai wo ye hai ke  Quran padh kar jo Mafhoom meri samajh me aata hai aur jo asar mere Qalb par padta hai hattal amkaan jun ka toon apni Zaban me muntaqil kardun.”

Zara khat kasheeda(underlined) jumle ko  ek baar aur padh daaliye aur sochye Maulana Maudoodi kya farma rahe hain aur unka ye dawa  kitna bada hai. Quran ke bare me kisi ne aj tak mahez apni Fahem par Aetemad nahi kiya hai balke Salaf se lekar Khalaf tak jisne bhi Quran ki Tafseer ki hai usne hamesha Sadr Awwal ke logon par aetemad kiya hai aur Ahadees Nabawiya aur Aasaar ee Sahaba ko Mash’al e Raah banaya hai lekin Hazrat Maulana Maudoodi ko apne Fahem par itna aetemad hai ke wo bila takalluf Quran ki Tafseer isi ke aetemad par kar rahe hain aur is tarah unho ne Tafseer bil rai ka wo darwaza khol diya hai jo hazaar fitno ki jad hai aur jiske bare me ahadees me Shadeed wa’eed waris hui haiu. Huzoor sallallahu alaihi wasallam ka Irshad hai:

“من قال في القرآن برأيه فليتبوأ مقعده من النار

[الترمذي]

Tarjuma: “Jis Shakhs ne Quran ke bare me apni raye se kuch kiya us ko chahye ke wo apna thikana Jahannam me bana le.”

Ek doosri Hadees me hai:

من قال في القرآن برأيه فأصاب فقد أخطأ

[الترمذي وأبو داود]

Tarjuma: “Jis Shakhs ne Quran ke bare me apni raye se koi baat kahi to agar usne theek bhi kaha tab bhi usne ghalti ki.”

Advertisements

2 thoughts on “SAHABA RAZI ALLAHU ANHUM SAB KE SAB MIYAAR E HAQ HAIN”

  1. Jo sahabah se ighraaj kiya, use ham apni jamaat se bahar karte hain.
    Waqt badalkar ye naye naam se ata hai ki ham men shamil ho jaye. Ibtida Abdullah ibn e ubayy ne ki, uske baad Abdullah ibn e saba ne ise aage badhaya, Shiya, Rafdhi, phir naye zamane men Ghair Muqallideen aur Maudoodi waghairah waghairah… Sab ke andar jo baaten commen/mushtarkah hain wo yahi Sahabah se bughaz.
    Allah Musalmanon ko in sab ke fitnah se apni Panaah men rakhe..
    …………………::::::::::::::::…….. Ameeeen

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s