FIQH E ISLAMI KE MASAADIR: 2

FIQH E ISLAMI KE MASAADIR:

Hum kehte hain  ke Beshak Fiqh e Islami wo Shar’ii Ahkaam ka Majmooa’ hai  jinka Allah Ta’ala ne Apne Bando ko hukum diya hai , aur ye tamam Ahkaam  4 Masaadir ki taraf lautte hain. Aur wo ye hain:

1.          Quran e Kareem,

2.          Sunnat ,

3.          Ijmaa’ aur

4.          Qiyaas

Pichli post me Quran ke Mutalliq bayan kiya gaya hai ab Masadir e Shariat ka Doosra Masdar Sunnat ke bare me arz hai
Insha Allah Ijma aur Qiyaas ke baare me aagey post kiya jayega.

Allah Paak tamam Fuqaha o Muhsaddiseen ko Jazae khair ata farmaye
Ameen

2. SUNNAT E NABAWI sallallahu alaihi wasallam:

SUNNAT wo hai jo kuch Nabi sallallahu alaihi wasallam se manqool hai Ap sallallahu alaihi wasallam ke Qaul ya Fael ya Taqreer me se.

Qaul ki Misaal:

jo Bukhari o muslim ne takhreej kiya hai ke Nabi kareem Sallallahu alaihi wasallam ne farmaya

سِبَابُ الْمُسْلِمِ فُسُوقٌ وَقِتَالُهُ كُفْرٌ

(صحيح بخاري ،كِتَاب الْإِيمَانِ،بَاب خَوْفِ الْمُؤْمِنِ مِنْ أَنْ يَحْبَطَ عَمَلُهُ وَهُوَ لَا يَشْعُرُ)

Tarjuma: Musalman ko gaali dena Fisq(Gunah) hai aur uska Qatl karna KUFR hai

:Aur Fael ki misaal

 

jo Bukhari ne Aisha Razi Allahu anha se Riwayat kiya hai ke jab unse poocha gaya

مَا كَانَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَصْنَعُ فِي بَيْتِهِ قَالَتْ كَانَ يَكُونُ فِي مِهْنَةِ أَهْلِهِ تَعْنِي خِدْمَةَ أَهْلِهِ فَإِذَا حَضَرَتْ الصَّلَاةُ خَرَجَ إِلَى الصَّلَاةِ

(صحيح بخاري ،كِتَاب الْأَذَانِ،بَاب مَنْ كَانَ فِي حَاجَةِ أَهْلِهِ فَأُقِيمَتْ الصَّلَاةُ فَخَرَجَ)

Rasoolullah sallallahu alaihi wasallam apne ghar me kya karte hain?

(Hazrat Ayesha razi Allahu anha) ne farmaya:

“Ap sallallahu alaihi wasallam apne ghar ke Mamooli kaam kaaj khud hi kiya kart the aur jab Namaz ka waqt hota to fauran Namaz ke liye tashreef lejate.”

Aur TAQREER ki Misaal

wo hai Jo ABU DAWOOD ne riwayat kiya hai ke

عَنْ قَيْسِ بْنِ عَمْرٍو قَالَ

رَأَى رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ رَجُلًا يُصَلِّي بَعْدَ صَلَاةِ الصُّبْحِ رَكْعَتَيْنِ فَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ صَلَاةُ الصُّبْحِ رَكْعَتَانِ فَقَالَ الرَّجُلُ إِنِّي لَمْ أَكُنْ صَلَّيْتُ الرَّكْعَتَيْنِ اللَّتَيْنِ قَبْلَهُمَا فَصَلَّيْتُهُمَا الْآنَ فَسَكَتَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ

(سنن ابو داود،كِتَاب الصَّلَاةِ ،بَاب مَنْ فَاتَتْهُ مَتَى يَقْضِيهَا)

Tarjuma: “Nabi kareem sallallahu alaihi wasallam ne ek Shakhs ko dekha jo Subah ki Namaz ke baad 2 Rakat padh raha tha. To Ap sallallahu alaihi wasallam ne farmaya: “SUBAH KI NAMAZ 2 RAKAAT HAI”. To us Admi ne kaha: Beshak mai isse pehle ki 2 Rakaat (SUNNAT) nahi padha tha to un do Rakaat ko mai ab padh liya to Ap sallallahu alaihi wasallam KHAMOOSH rahe.

To ap sallallahu alaihi wasallam ke SUKOOT ka aetebar kiya gaya ke Wo Iqrar hai FARZ se pehle ki Sunnat ka Farz ke baad Ada karne par us shakhs ke liye jo usse pehle na padhe(yani farz se pehle jo Sunnat  na padhe uske liye)”

SUNNAT KI JAGAH:

Aur Sunnat Doosre number par rakhi gayi hai Quran e Kareem ke baad is haisiyat se ke uski taraf Rujoo kiya jaye yani Hum pehle Quran ki taraf Rujoo honge to agar hum usme Hukum na payenge to Hum Sunnat ki taraf Rujoo karenge to jab hum isme paalenge to us par Amal karenge jaisa ke agar Quran me mil jaye to amal karte the, Shart ye hai ke wo Rasoolullah sallallahu alaihi wasallam se SAHEEH SANAD se sabit ho.

SUNNATE NABAWIYA KA AMAL:

Sunnat e Nabawiya ka amal ye hai ke wo Tauzeeh aur bayan hai us ka jo Quran e kareem me aya hai; chunanche Quran-jaisa ke humne bayan kiya- NAMAZ par NASS(daleel)hai Ijmaalan, to Sunnat ayi aur uski Kaifiyaat ki tafseel bayan ki Qaulan aur Amalan. Aur Rasoolullah sallallahu alaihi wasallam se Saheeh Riwayat hai ke

Ap sallallahu alaihi wasallam ne farmaya:

        صَلُّوا كَمَا رَأَيْتُمُونِي أُصَلِّي

(صحيح بخاري ،كِتَاب أَخْبَارِ الْآحَادِ ،بَاب مَا جَاءَ فِي إِجَازَةِ خَبَرِ الْوَاحِدِ)

Tarjuma: “Tum log us tarah Namaz padho jis tarah tumne mujhe padhte hue dekha hai.”

Aur isi tarah Sunnat ne wazeh kiya hai Amaal e Haj aur uske Manasik. Aur Ap sallallahu alaihi wasallam ne farmaya:

        خُذُوا عَنِّي مَنَاسِككُمْ

(فتح الباري شرح صحيح البخاري، بَاب الْإِنْصَات لِلْعُلَمَاءِ، كِتَاب الْعِلْ)

Tarjuma:“Mujhse Manasik e Haj seekhlo.”

Aur Jayaz Mua’ahde, Mamlaat me haram Muahde waghaira ko Wazeh kiya hai.

Isi tarah Sunnat ne Shariat Jari ki Baaz un Ahkaam ki jinke bare me Quran Khamoosh hai aur uska Hukum bayan nahi kiya (Quran ne);

Maslan: Mard ke liye  SONEY ki Angothi pahenne aur RESHAMke kapde pahenne ki huramat.

Khulasa e kalaam :

Khulasa e Kalaam ye hai ke Sunnat Doosra masdar e Shariat hai Quran e Kareem ke baad. Aur us par Amal WAJIB hai aur ye zaroorat hai Quran ke Samajhne ke liye aur us par Amal karne ke liye.

[الفقه المنهجي علي علي المذهب الامام الشافعي]

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s